Misija i vizija

Obzirom na dopunu i razvoj tehnologije, nabavku najkvalitetnijih strateških sirovina, poboljšanje dizajna ambalaže, planiranog investiranja u novu opremu i sveukupno prilagođavanje nastupa na tržištu AD“MEDELA“ je za ovu godinu zadala veliki cilj i ambiciozan plan. Prema Biznis planu za 2013 godinu, Medela očekuje povećanje proizvodnje i prodaje u odnosu na prethodnu godinu godinu. Samim tim očekuje se i povećanje prometa u 2013 godini.

Biznis plan investicija za 2013. godinu je tkđ. ambiciozan jer znamo da Medelin slatki program ima svoje mesto na tržištu kao i svoju ciljnu grupu potrošača. Od novih proizvoda svakog dana na tržištu treba da se pojave NOVI vafel proizvodi WAFLINO sa dodatkom lešnika, jagode, čokolade, kapućina, mleka i td. Kada su u pitanj MEDELA ŠTRUDLE, u 2012 godini tržište je obogaćeno za Medeline integralne štrudle od brusnice i smokve. Kada je u pitanju POSNI program, Medela je u 2012 godini proizvela i Posne štrudle od smokve i Integralne POSNE štrudle kao i POSAN VAFEL proizvod BONGO. Najnoviji proizvod koji osvaja tržište na domaćem i ino terenu jesu Medeline ČOKO ŠTRUDLE OD NARANDŽE. U Novoj godini plan je da se obraduju naši najmlađe generacije sa Štrudla za decu i sa nekim novim čajnim pecivima. Namenjena su najmlađim generacijama pre svega zbog svog vitaminskog sastava.