Istorijat i proizvodnja

AD“MEDELA“, Konditorska industrija, Vrbas je osnovana 29.11.1975. godine i posluje u oblasti proizvodnje konditorskih proizvoda. Kompletni kapaciteti preduzeća AD“Medela“ su u Vrbasu na lokaciji industrijske zone sa sopstvenim poslovnim prostorom površine oko 4200 kvadratnih metara, i nešto manjim manipulativnim prostorom. Ukupno zaposlenih radnika na neodređeno vreme je 98. U proizvodnom pogonu su smeštene sledeće proizvodne linije:
  • Linija za proizvodnju štrudle i čajnih peciva;
  • Linija za proizvodnju vafel proizvoda;
  • Linija za proizvodnju proizvoda prelivenih kakao prelivom;
  • Linija za proizvodnju punjenog čajnog peciva.
U proizvodnom asorimanu Medele, danas postoji više od 130 različitih artikala (oko 55% štrudle, 25% vafel proizvodi i 20% ostali proizvodi (proizvodi preliveni kakao prelivom, kokteli...)). Proizvod po kome je Medela poznata već više od 30 godina, koji se izdvaja pre svega po svom kvalitetu, izuzetnom sadržaju nutritivnih i zdravstveno vrednih sastojaka jesu naše Štrudle, kolač sa voćnim punjenjem. Danas postoje punjenja od smokve, kajsije, višnje, jabuke, mešanog voća i nadaleko poznate Medeline čokoštrudle sa višnjom. Shodno prethodnom, ove godine je planiran porast proizvodnje Štrudle 15% - 20% u odnosu na prethodne godine što ćemo ostvariti investiranjem u novu opremu koja će obezbediti premium kvalitet štrudle kao i maximalnim ulaganjem u novi dizajn ambalaže.

Medela je izvozno orijentisana firma sa ukupnim izvozom od oko 60 procenata i naši proizvodi se pored domaćeg tržišta (40%) mogu naći i u Sloveniji, BiH, Crnoj Gori, Makedoniji, Švedskoj, Nemačkoj, Holandiji, Švajcarskoj, Americi i još nekim zemljama. Jedan od osnovnih ciljeva Medele je da zadrži postojeća inostrana tržišta, da svojim kvalitetom gotovih proizvoda i pakovanjima i dalje osvaja nova tržišta Zapadne Evrope i Bliskog Istoka.

Medela konstantno zadovoljava svoje korisnike ispunjavanjem i poboljšavanjem njihovih zahteva i očekivanja, da neprekidno ulaže u tehničko-tehnološki razvoj i unapređenje i da uvek bude bar za korak ispred konkurencije na tržištu, a sve u skladu sa načelom „Medelini proizvodi su svetski“.